Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Üdvözöljük webáruházunkban!

Webáruházunkban a legtöbb termék professzionális és csúcsminőségű, amelyeket gondosan válogattuk össze, szem előtt tartva a minőség mellett a megfizethető árat is.

Köszönjük, hogy minket választott !

 

Akciós termékek

Szokásos ár 61 990 Ft
Ár 59 990 Ft
Készleten
Szokásos ár 38 990 Ft
Ár 19 990 Ft
Készleten
Ár 29 990 Ft
Készleten

Kapcsolat

ANTONIO - Ing.Ladislav Deák
Secianky 42
99110 Secianky, Szlovákia
Telefonszám: +36 31 320 5004
antonio(a)antonio.hu
tel.: 06 31 320 5004

Legnépszerűbbek

Ár 1 200 Ft
Készleten
Ár 235 990 Ft
Készleten
Ár 800 Ft
Készleten

 

 


Üzleti feltételek
Üzleti feltételek

 

Általános üzleti feltételek

Az általános üzleti feltételek a Vevő és az ANTONIO - Ing.Ladislav Deák, 99110 Secianky 42, Szlovákia, mint Eladó közti üzleti kapcsolatokra vonatkoznak. Az üzemeltetésért felelős személy: Deák László  (kapcsolat – e-mail: antonio@antonio.hu,  mobil: 06-31-320-5004).

Az Eladó kötelezi magát:

- weboldalon megadott típusú és megrendelt mennyiségű áru kézbesítésére azon vételár és fizetési feltételek mellett, amelyek az elektronikus rendelés elküldésének időpontjában érvényesek

- az EU-ban érvényes szabványoknak, előírásoknak és rendeleteknek megfelelő áru kézbesítésére

A Vevő kötelezi magát:

- a megrendelt áru szabályszerű átvételére, a csomagolás sértetlénségének ellenőrzésére és   bármilyen rendellenesség esetén a fuvarozó késedelem nélküli tájékoztatására

- a megrendelt áru vételárának hiánytalan megtérítésére utánvétellel, vagy banki utalással a szállítás megkezdése előtt. Ellenkező esetben a megrendelés érvénytelenítésére kerül sor.

- A megrendelés visszavonása esetén 24 órán belül telefonon vagy e-mailben értesíteni az Eladót.

Szerződéstől való elállás és az áru visszaadása indoklás nélkül

A küldemény kézbesítését követő 14 napon belül a küldemény indoklás nélkül visszaküldhető. A Vevő a küldeményt saját költségén küldi vissza. Az áru teljes vételárának visszafizetésére a szállítási díjon kívül csak akkor kerül sor, ha az áru eredeti csomagolásában és sértetlen állapotban van. A szerződéstől való elállás elismeréséről a Vevő az elállás kézhezvételétől számított 24 órán belül e-mailben lesz értesítve. Ha ezt az e-mailt a Vevő az említett határidőn belül nem kapja meg, joga és kötelessége telefonon vagy e-mail címen keresztül ezeket az információkat kérni. Az árut a Vevő mint közönséges postai küldeményt küldi el az Eladónak, nem utánvéttel. Postai utánvéttel küldött küldeményt nem veszünk át. A áru átvételét követően megkezdődik a 15 napos visszafizetési határidő. A szállítási költséggel csökkentett vételárat a Vevő számlájára fizetjük. A visszafizetés feltétele, hogy a Vevő megadja az Eladónak (levélben vagy e-mailben) számlaszámának IBAN és BIC megjelölését, amelyre visszafizethetjük az összeget.

Szállítási feltételek

A szállítási határidő raktáron levő áruk esetében általában 3-5, legtöbb 10 nap. Amennyiben a szállítás csak a 10 napos határidőn túl történhet meg, az Eladó köteles erről a Vevőt tájékoztatni. Ebben az esetben a Vevőnek joga van a szerződéstől való elállásra.

A szállítási díj összege :

A küldemények szállítása a nemzetközi DPD futárszolgálat által történik.

A fogyasztó a következő szállítási – átvételi módokra van lehetősége:

a) Személyes átvétel : az átvétel a szállító cég telephelyén - ingyenes

b) Szállítás futárszolgálattal : a szállítás költsége bruttó 3990 Ft

c) Szállítás futárszolgálattal utánvéttel: az utánvét költsége bruttó 695 Ft

Az áru Vevő általi visszaküldése esetén a szállítási költség a vevőt terheli.

Fizetési és szállítási

Az megrendelés pillanatában a weboldalon feltüntetett ár fix árlista az eladó. Árak az árlista előzetes értesítés nélkül módosulhatnak. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az árakat válaszul árváltozások a gyártók, importőrök, stb .. Valid ára mindig értesül ellenőrzésekor megrendeléseket.

Vételár

Az áruházban megadott árak üzembehelyezés nélkül, dobozban történő átadással, Általános Forgalmi Adóval növelt magyar forintban értendőek.

Az Eladó fenntartja magának a jogot az árváltoztatásra. Amennyiben az áru ára a megrendelés és a kiszállítás között megváltozik, az Eladó köteles erről a Vevőt tájékoztatni. Ebben az esetben a Vevőnek joga van a szerződéstől való elállásra.

A vételár bruttó 90 000 Ft áruérték felett tartalmazza a szállítási költséget. Amennyiben a Vevő több darab, egyenként bruttó 90 000 Ft  áruérték alatti terméket vásárol, amelyek összértéke meghaladja a bruttó 90 000 Ft  értéket, a szállítási díj nem kerül felszámolásra – ingyenes.

Az Általános Forgalmi Adó  értéke 20 %, mivel az Eladó Szlovákiában  regisztrált EU adószámmal rendelkezik.

Magyarországi, EU adószámmal rendelkező cégeknek a számlázás NETTÓ áron történik.

Fizetési feltételek

Utánvét:
Kiszállításkor a futárnak készpénzben fizetendő az áru ellenértéke, az eredeti számlát a csomag tartalmazza.

Átutalás előre:
A megrendelést követően kiállítjuk az átutalásos számlát, a másolatát e-mailben eljuttatjuk a Vevőnek. Csak telefonos egyeztetés vagy a számla másolat e-mailben történő elküldése után utalja át az összeget (a megrendelési értesítő küldése nem tekinthető számlának).
A számlán szereplő összeg bankszámlánkra történő megérkezését követően haladéktalanul intézkedünk a termékek kiszállításáról.

Reklamációs feltételek

A reklamáció nem vonatkozik azokra az árukra, melyeknek csomagolása szemmel láthatóan sérült volt a futártól való átvételkor. Az ilyen megrongálódott küldeményt a Vevőnek a futárnál kell a kézbesítéskor reklamálni.

Ha a Vevő nem teljesíti az összes az Általános üzleti feltételekben említett feltételt, az Eladó nem köteles betartani a törvény által előírt 30 napos reklamációs időt, illetve nem köteles a reklamációt elismerni.

A reklamáció nem érvényesíthető szakszerűtlen beavatkozás esetén és használat esetén.

Garanciális és általános feltételek

Webáruházunkban kizárólag csak új, bontatlan, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Az általunk értékesített termékekre a hatályos jogszabályoknak és gyártói garanciának megfelelően 24 hónap garanciaidőt vállalunk. Az ettől eltérő garanciaidőt az árunál feltüntetjük. A garancia érvényesítésének feltétele a termék fizikai sérülésmentessége és az általunk kiállított számla másolata. A garanciális terméket a Vevőnek vissza kell juttatni az Eladóhoz.

Az információk, amelyeket a Vevő a rendelés során megad a www.antonio.hu weboldalon keresztül, kizarólag az adott szolgáltatás céljait szolgálják és nem lesznek tovább adva harmadik személynek, sem más módon felhasználva. A megrendelés elküldésével a Vevő  egyetértését fejezi ki a megredelés megvalósításával és az Általános üzleti feltételek elfogadásával.

A Vevő és az Eladó számára minden esetlegesen felmerülő jogi vita esetében, az Eladó székhelyéhez közeli, független választottbíróság jogosult a jogi vita eldöntésére. ( cím: Stály rozhodcovský súd pri Slovenskej arbitrážnej komore s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Veľký Krtíš, Szlovákia, cégbírósági szám: 36 414 603 )

Kapcsolat

ANTONIO - Ing.Ladislav Deák

Cím: Secianky 42

99110 Secianky, Szlovákia

E-mail cím: antonio(a)antonio.hu

Telefonszám: +36 31 320 5004

tel.: 06 31 320 5004

ZGM3Y2Ni